حافظه تاریخی ملت سرافراز ایران هرگز شهدا را فراموش نخواهد کرد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

1394/10/15 سه شنبه : حجت الاسلام عباس محمد حسنی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حافظه تاریخی ملت سرافراز ایران هرگز شهدا را فراموش نخواهد کرد و این فراموش نشدن یاد و نام شهدا هدیه ای ارزنده از جانب خداوند سبحان است.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، آئین گرامیداشت بیست و یکمین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان منصور ستاری، فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش و همرزمان شهیدش که با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، حجت الاسلام عباس محمد حسنی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ خلبان برخور، جانشین نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام جلیلی صفت، رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، فرماندهان عالی رتبه و مسئولین کشوری و لشکری و خانواده های معظم شهدا در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد.

در این مراسم جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هر کس به دنبال آخرت باشد و برای رسیدن به آن تلاش کند و نیز انگیزه الهی و خدایی داشته باشد پرودگار عالمیان از او تشکر می کند.

وی با بیان اینکه نشانه تشکر خدا از بندگان، مومنان و مجاهدان فی سبیل الله این است که محبت آنان را در دل مردم قرار می دهد، افزود: هنگامی که انسان برای خدا تلاش کند، برای رضای خدا خدمت کند، بجنگد، بنویسد، بگوید و برنامه ریزی کند خداوند محبت او را در دل سایر انسان ها قرار می دهد که نمونه بارز آن شهدای پرواز جاودانه در نیروی هوایی ارتش هستند.

حجت الاسلام محمد حسنی اضافه کرد: اگر خدا بخواهد از کسی نهایت تشکر را داشته باشد،  شهادت در راه خودش را برای او فراهم و مهیا می کند.

وی گفت: انسان وقتی با خدا بود راه، فکر و اندیشه اش در ذهن ها باقی خواهد ماند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: خداوند در دو جای قرآن انسان ها را نهی کرده است که در مورد شهدا حتی خیال مردن هم نکنند چرا که شهیدان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند و تا دنیا وجود دارد شهدا زنده و حاضر هستند.

حجت الاسلام محمد حسنی افزود: خدا شهدا را گلچین کرد و امروز نوبت ما است که پرچم برافراشته شده از سوی این مجاهدان فی سبیل الله را برای همیشه تاریخ بالا نگاه داریم.

وی همچنین گفت: شهید امیر سرلشکر خلبان منصور ستاری، فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش نسبت به مسائل این نیروی الهی فقط نگاه رزمی نداشت بلکه نگاه وی یک نگاه جامع فرهنگی، علمی، مدیریتی و عملیاتی برای خدمت به نظام اسلامی بود.

او با بیان خاطره ای از حضور مارشال حکیم الله، فرمانده وقت نیروی هوایی ارتش پاکستان در دیدار با سرلشکر ستاری عنوان کرد: وی در این دیدار خطاب به سرلشکر ستاری گفت امروز خیلی خوشحال و خرسند بودم چرا که در محضر یکی از با دانش ترین فرماندهان نیروی هوایی دنیا مطالبی را فرا گرفتم.

در پایان این مراسم از خانواده های امیر سرلشکر خلبان شهید منصور ستاری، امیر سرلشکر خلبان شهید علیرضا یاسینی، امیر سرلشکر خلبان شهید مصطفی اردستانی، امیر سرلشکر مهندس شهید احمد شجاعی، امیر سرتیپ شهید حسن رزاقی، امیر سرتیپ دوم خلبان شهید امیرحسین جمشیدی، امیر سرتیپ دوم شهید بهرام ریاحی شریفی، امیر سرتیپ دوم خلبان شهید رضا جم منش، سرگرد شهید یوسف پورزادی، سرگرد شهید محمدرضا محسنی و سرگرد شهید عباسعلی جزء محتشمی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.




برچسب‌ها: آسمانیهاشهدانهاجاستاری

تاريخ : چهار شنبه 16 دی 1394 | 16:0 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت